Dagens

Okej, jag vet inte om detta är gulligt eller läskigt.

Gick in på ica idag och en säljare från the phonehouse fiskade till sig mig och fick mig att byta nummer och det ser ut att vara en riktigt bra deal. Jag kommer få ett riktigt coolt nr!
Han frågade mig dessutom om det fanns något ställe att gå ut på här i hålan, och det finns det väl, typ, nämnde Edvins å så iaf.

Men nu för några minuter sedan får jag ett sms där det står;
Hallå där fröken :) "namn" från the phonehouse här, hoppas du inte tog illa upp men undrade om fröken vill ta ett glas vin.

Hahaha, hade bara cash till ett sms så jag svarade att jag var upptagen

Haha tänker inte ens svara på det senaste smset, jag har inte pengar till det heller ändå, men ah,
Hahaha

Vad är det för fel på folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0