Halmstad!

Usch, gick upp med tuppen idag!
halv fucking 6!
Packade det sista och gjorde  mig iordning liiite iaf. Gosade massa med min lilla prins cesar med.
Tåget var bååring! somnade nästan
Ulle hämtade upp mig i Halmstad och vi åkte hem till henne och drack kaffe innan jag skulle till körskolan.

Fick köra med en snäll d00de som heter Emil! Och jag fick köra fort :D 80km/h och hela faderrullan! Det här går som smort! Teorin dock.. ska jobba på det.

Marie är här med, det är sååå skönt!
Vi har pluggat lite idag, ätit och gått på stan
Vi kom även underfund med att det är en surfshopp och en tatueringstudio på samma gata, så det finns en hel del ögongodis ;D

Eftersom jag hade två körningar idag så ska jag inte köra imån, men Marie ska! Och så ska jag plugga en massa,
sen blir det väl en runda på stan med :$ Lönen kommer ju :$ Måste hitta en billig svart klänning.. och en ny piercing. But thats it!

Ulle har en superfin lägenhet, trevlig man och hennes dotter Lisa känner jag ju lite sedan innan, jag har ett eget sovrum och får hemlagad mat varje kväll vilket är bigtime plus! <3
Kommer nog lägga mig tidigt ikväll, men jag har ingen bok att läsa :( måste köpa en imån!

Kommentarer
Postat av: TAMAKI

Shoppa <3

2009-08-25 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0