hmpf!

Hej klagobloggen.
Jag är rasande. Och det borde jag väl inte vara egentligen.
Jag skyller på värmen och dålig sömn.
Småbråkat med mamma, hon tycker jag ska söka det lediga jobbet på en fabrik i Broaryd,
VAFAN inte en jävla chans! jag tänker inte bli fast här ICKE ICKE ICKE! -.-
Spelar ingen roll om jag ska jobba där "sålänge".
Jag tänker inte ens söka det jävla skitjobbet!
Att det är i en fabrik skiter jag i , det ger bara mer pengar, Men i broaryd bor det vadå, 40pers?
NEJNEJNEJ!
Åh jag är så arg, att hon ens tjatade på mig att jag skulle söka skiten.
Kanske makes sense, ska vara duktig och realistisk och söka så mycket som möjligt.
Men fan inte Här!
Nu ska jag ta dagens andra dusch och coola ner mig lite innan jag exploderar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0