I jönköping, tha ghetto

Sitter i ghettoland, hos hanna, pretty nice!
Hon har en fin lägenhet (Y)
EUUUM.
Stötte på ett par ickesvenskar innan, med deras luggar i toffsar på huvuet?
Galet, aja, iaf utbrast dom; "EY EN SVENNE"
Åh Bexi tänkte högt, dom bor i sverige?
Jaja, det kanske är så i ghettot. Finns ju inte så många svenskar här ;)

Annars äre heelt chill
Gick på stan innan idag, glodde i lite affärer och tog en fika
Kul att se alla fånar från högskolan springa runt i färgglada overaller.
Lolar högt åt dom. Mahahaha.

Färgade Hannas hår innan, först en gyllenbrun/blond färg och sedan blonda slingor i.
Fina fisken (Y)
På tal om fisk så luktar hanna fis.

Imån ska jag hem, träffa Mashizzle och Kirre?
Ska kanske pierca Kirre med, får se om det går :)

Mamma har tydligen köpt ett par nya jeans till mig, ska bli spännande att se dom :o

OOOCH sötskäggisnr1 får gärna ringa mig för jag avlider utan hans röst :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0