måndag!


Nu är jag i Halmstad igen , så sjukt trött!
Jag och Marie var typ döda på tåget idag, dock spelade hon bc13 så jävla högt på sin mp3 att jag hörde det genom min där jag satt och lyssnade på metal, galet, kvinnan är nog döv!
körningen gick super, jag har verkligen saknat Emils ford focus, så jävla mkt lättare att köra än mammas saab!
Saknat Emil lite med faktiskt, vi har kul ihop. Känns som att sitta och tetas med en storebror.

Vi gick på teorikursen idag, som var väldigt givande! Satt med två tjejer som precis har börjat sin kurs.
Första intrycket var inte 100% awesome, tyckte de verkade högljudda och jobbiga, men de var riktigt trevliga!
REMEBER PPL! STAY OPENMINDED, YOU OFTEN GET PROOVED WRONG!

Ska snart gå och lägga mig , är redigt trött. Ska läsa lite i min bok så jag hamnar i det där, avslappna somna-skönt moodet.

Imån har jag körning kl 8, sen ska jag iväg på halkbana.. gnällde lite på Emil innan för att han inte kommer följa med och ge mig min spruta med hästbedövning, men jag får väl rida ut i stormen ensam, har ju Mashizzle med mig, jag får säkert krama hennes hand och panika ut mig på henne.

Bara så ni vet så kommer jag alltså dö i panik imån.
Skulle inte bli förvånad om jag kommer böla.
NOTE TO SELF!
Ta med smink ifall att!!!!!!


Jag saknar Oscar så sjukt jävla jättemycket :< Jag saknar dagarna på metaltown med dig . fyfan.
Skickar pussar och kramar till dig, älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0