Tisdag

Woah, idag sov jag ut. vilket var skönt. somnade tidigt igår med. asnice :D
Hade ingen körning idag, men följde med Marie på en åktur.. det var kul!

Shoppade en skjorta i storlek FET som jag ska ha med leggings och såå.. behövde en, plus den var sjukt billig!

Snygg_kille som jobbar i tatueringsstudion hälsade jag på idag med., hähä marie vågade inte följa med.
Så jävla döööläcker är han, och kan inte helt svenska så gullighetsnivån var ju på topp!
Undrar vilket land han kommer ifrån.. hum hum, jaja.. mysig studio har han iaf!
Vågade dock inte stanna så länge :$

Annars har det väl inte hänt så mkt..

Ingen har direkt brytt sig om att fråga hur det går för mig, förutom Mamma och Jimmy.
Därserman.

Gillar stadslivet!
Bo i Halmstad? HMM lockande, oh yes.


Var nyss ute och gick med Familjen, mysigt värre, sötaste hunden!
Har ätit mycket idag, vill jogga.. men förtrött ._.

Imån börjar jag vid tio så ska snart lägga mig och läsa lite

Och ni som inte fattade hinten där uppe med att INGEN direkt har hört av sig.. ja well.
tards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0