hrm

så först ett svar på en kommentar
Gislaveds bo om eeeh:
Tummen upp för den som inte lärt sig hålla kamera rätt så blogg läsarna får nackspärr :)

SVAR: EAZY anonyma lilla sak, videon är ett skämt, bloopers, den är alltså INTE MENAD ATT VARA SERIÖS.
Jikes, så svårt att förstå?

--------------------------------------------------------------

jag har inte bloggat. för jag är ganska neggo, och hur kul är det att läsa?
jag vill inte ha en klagoblogg, jag vill inte att alla ska ta del av mina problem.
så det så.

iaf så är jag hemflyttad till småland igen. lägenheten får snart en ny ägare och jag är nöjd.
har börjat småjobba lite hos min moster, vilket är nice.
snart är det jul och alla klappar är klara. duktig_chey.
jag har inte önskat mig något, så jag förväntar mig inte heller något.

ser fram emot party på fredag, vill ut och supa och skaka rumpa med gänget.


Idaaag städade jag ut det sista ur lägenheten, dvs frostade av frysen, städade bakom spisen å så.
Sedan fikade jag med en liten sötnos, det var trevligt värre!

Nu sitter jag, har precis målat naglarna.. lyssnar på Peter Jöbacks julskiva, asnice.
Vill mysa :( ligga i någons famn och lyssna på hjärtslag.
Kan inte sova på nätterna längre. Så ensamt.

Kommentarer
Postat av: Gray

Du kan vara en sötnos!

2009-12-23 @ 02:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0