Fredag

Sista jobbdagen.
Peppar inte!
Händer ikväll?
Önskar jag kunde säga nått coolt, typ att jag ska iväg till nått häftigt ställe med mina häftiga kompisar..
NOPE
Jag ska sitta hemma, glo film och käka tacos med min familj.
Jaja, det är mysigt.

Lite trött efter natten. Sov visserligen jätteskönt, men fick två nattsamtal av samma person.
Vet inte riktigt varför, men det var väl gulligt.
Du är alltid välkommen att ringa!
(och ja, jag pratar i telefon med denna person, vilket jag inte gör med många andra, men så äre bara, sry)

Nu ska jag sortera post, lägga in ordrar och städa efter mig här så det är fint när Maria kommer tillbaka från sin semester.
Snyft*
Min reception ju :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0