FREDAG<3

Hm, satt och snackade jobb med mamma igår, hon har nog lyckats övertala mig om att inte åka till Finland, jag får väl.. åka dit och hälsa på mina kära små rockers i höst eller i vinter. Dra med mig Marie och åka färjan (Y)

Så nu hade jag tänkt att skriva lite CV och skit idag, när jag inte har nått att göra. Har liksom bara fått in en order och telefonen ringer sig inte varm precis. Sen är det väl bara att söka och söka.
Känns aningen hopeless ändå.


Men det är fredag idag och det betyder att man är FRI imån :D Kan sitta uppe lite längre ikväll osv.
Och imån ska jag på bio med Mashizzle och y0han!

Um idag på lunchen så vet jag inte om jag ska sola lite eller om jag ska dra iväg till sminkerian och köpa mig en foundation..

Ikväll har jag inga som helst planer :<

Kommentarer
Postat av: Mashizzle

Hoppas vi kommer med i Färjan 3 då ; ) När vi dtår och flörtar med baren-håkan ! haha

2009-07-18 @ 23:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0