hallååeeeh

Ish. Det är snart lunch nu (Y)
Har varit duktig och lagt in alla ordrar som jag kan :D Finns endel jag inte förstår så jag lägger dom i en hög som får vänta på att jag känner orken/lusten att klura på dom.
Godkänna ordrar gör jag nog i eftermiddag eller imån bitti.¨
Hihu, jag lagade både faxen och frankeringsmaskinen igår, jag är så jävla BRA.
Sola eller inte sola på lunchen , det är fortfarande frågan ;/

Miwmiw jag väntar på mitt nya löööshår. Det är längre än det jag har nu = nizz.
Fast det finns en ganska stor risk att det är mörkare än mitt riktiga hår. då får jag lite panik asså.
Men jaja , vi får se! Annars får jag väl bara sälja det vidare ^^

Jag är så sjukt jävla shoppingsugen. Vet att jag MÅSTE köpa en foundation.


Lalala. bored.
BTW bälte är bra! Man kan vara snygg med bälte med! Se bara på min bild!
Safety First!
Öhm, fast jag tänker inte börja med cykelhjälm. DET går INTE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0