Sockerfreak

Okej jag solade på lunchen med, det är inte bra!
Meeen eftersom jag försov mig idag så hann jag inte fixa med mig någon lunch och så som vädret nu ser ut så var jag inge vidare pepp på att dra och köpa nått.
Så vad skulle jag göra liksom, sitta och glo i 45min? Nää sova lite i solarier är nice :D

Dock kände jag när jag reste på mig att det snurrade i hela skallen.
Så jag gick bort till våran kära SelectaBandit (kallar det för bandit för det är så satans dyrt), tänkte köpa en knäckemacka, men smaken jag gillar var slut.
Så jag gick därifrån med en burkcola och en kitkat, för det otroligt icke rimliga priset 22kr.
Jag som håller mig på diet! :'< Usch. jaja.
Får cykla en runda sen...

OM DET SLUTAR REGNA :O DAMN! det är helt svart ute och regnet verkligen öser ner! Vattendropparna är stora som golfbollar :O

Har sagt det förut och jag säger det igen, skönt att man inte har semester nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0