Tisdag.

Åh idag var det segt att vakna, jag gick ändå och la mig tidigt igår, somnade med lilla Morris brevid mig men vaknade upp brevid Cesar istället, myskatter <3
Nu sitter jag iaf på jobbet, väntar på att posten ska komma.
Sen ska jag lägga in lite ordrar.. Måste fortsätta fixa skrivaren med, men det går inge vidare ._.
Känns som om jag ringer och terroriserar den där reparatör killen!
Men han borde komma hit och fixa istället för att försöka göra det via datorer och telefon, jag menar , det har ju inte funkat hittils.

Sen ska jag väl fortsätta leta jobb..

Måste åka iväg(cykla._.) och lämna filmerna som jag och Mashizzle hyrde med :o
Och så ska jag tvätta kläder :o
BusyBusy!

Jag försöker ragga hit nån kompis i veckan, så jag inte är så ensam, ser ut som att Maddä kanske kommer, Kanske kusin Basse med :)
Vi får se!
Hah finns risk att jag blir smärre galen snart om jag är helt ensam på jobbet och helt ensam hemma :o

Sthlm på fredag (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0