update

Humhum
Igår när jag kom hem från jobbet var jag duktig_chey och klippte gräset.
Det tog sin lilla stund vill jag lova, det är ingen liten trädgård vi har precis.
Morris försvann och gav mig en riktigt ångestattack när jag hittade gråpäls och FREAKING BEN i trädgården.
Fast sen kom hon in, lucky guurl.
Sigge kom dock inte in igår. Vilket är lite oroväckande.

Cesar låg och sov hos mig hela natten, myysigt.
Jag älskar våra kissar <3

Jaaa, annars hände väl inte så mkt igår.
Bestämde med Maddä att hon ska komma och hälsa på mig idag, det ska bli sjukt kul <3
PÅTIDEN :o
Inte setts på över en månad :<

Det är rätt lugnt här idaaag.

Ska sova med inpackning i håret inatt, its the best och mitt hår mår lite skit :<

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0