(y) (n)

Bexi ger tummen upp (y):
-Schyssta arbetskollegor som bjuder på paj
-Morsan som körde till vmo och bjöd på mat, ich bin das tjowkis
-helgen är snart här, liseberg, sova
-blondinbella som brunett, passar henne faktiskt.
-Nattsamtal, mysigt värre, typ är jag vaken eller drömmer jag att jag hör den här otroligt sköna rösten?

Bexi ger tummen ner (n):
-Ppl med studentbild som pressbild på diverse sidor, COME ON du tog studenten för två månader sedan, inte coolt längre!
-Vänner som dissar ända fram till att dom vill ha nått, nej du dissade mig i flera veckor, jag skiter i vilken frisyr du har och NEJ jag vill inte umgås med dig i helgen. STICK
-Vädret, jag kan ju inte lura någon att min solbruna hud är äkta :< Dessutom fryser jag dygnet runt
-Mina naglar, ja tre jävlar har gått sönder och nu har jag fått klippa ner allihop.
-BDBs nya "jättefiffiga" låda, är för LITEN, ser ut som om sidan inte har laddat klart, att den buggar, eller att du har öppnat internet på fel sätt.


Så, nu har vi klargjort endel saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag med =)

2009-07-30 @ 14:05:26
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Rob

Haha, knäppis. ;*

2009-07-31 @ 19:53:51
URL: http://www.robertnorgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0