trött

Okej, måste komma igång med detta igen.

Jag somnade halv 9 igårkväll och missade greys! SÅ klantigt!
Men .. det var skönt att sova ut lite med, antar att jag behövde det ;D

Marie kommer och stannar hela helgen, fyfan så skönt! Saknat min brud!
Tror det blir utgång imån, men jag har inget att direkt ha på mig ._.
Lördag blir stan och på kvällen blir det bio!
Och söndag lär väl spenderas i sängen ;D

Snyggsak har försett oss med daimtårta och vin, så vi klarar oss fint ;D
Dock jobbar han heela helgen, så blir jag myssugen får jag mysa med Marie.
Funkar ju lika bra det med iof ;)

Eftersom jag inte har varit aktiv på länge, men ändå ser via min statestik att många läser,
Vad saknar ni med min blogg?
Vad vill ni läsa om?
Vad ska jag ge tips på?
Dont be shy now.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer om snyggsak! vill se bild, man börjar ju bli nyfiken på killen nu vaaaaa

2009-11-22 @ 14:31:53
Postat av: Leia ♥

Hej, hur är det idag? :D

2009-11-23 @ 15:09:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0