ajaj

Det händer så mycket just nu, så mycket att jag inte har tid/ork att direkt blogga
Jag är helt tard och orkar knappt prata på msn eller via sms heller.
Typ lämna mig ifred :(
Fast nää, ändå inte
Eller jo, randoms kan dra atm.

Just nu sitter jag på Jobbet, det funkar finfint här!
Har städat det äckliga köktet idag, vi trodde städning ingick, men icke!
Jag dampade lite på allt snusk så jag körde på och städade
Sen skrev jag ett städschma så att alla på kontoret kan hjälpas åt.

Atm letar jag lägenhet för fulla muggar , men det går inte så bra ;/ dessutom vill jag inte bo i ghettot.
Okej jag är WIGGA<3 men det funkar liksom inte..

HMHMHM vad meer- ser ut som att jag kanske kommer bli brunett, älskar mitt blonda men det är så jävla trasigt. det behöver vila från blekningar och shit.

Är utbjuden i Halmstad i helgen av Pabbe, kinda nice, får se om jag åker. Marie peppar mig ;)

Nähää nu äre snart lunch.
Händer inte så mkt atm

I eftermiddag ser det ut som att jag ska träffa honken i stan, nicenice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0