blä kasst

Usch det här var inte kul alltså!
Failade teorin med två poäng ifrån godkänd och failade uppkörningen tack vare skitcyklister som cyklade ut där de inte skulle cykla! :@
Nu måste jag betala nya körlektioner och nya prov!
Så jävla typiskt att jag gick och bokade tatoo tid hos snygg_tat00d00de_pablo innan jag körde, och sedan fick gå och boka av den för att min lön kommer gå till körkortet .___.
Men han var snäll och gullig som vanligt, bad om mobilnr, msn och myspace ;D
Sen ville han med mig och Marie ut och dricka, fast han ville äta innan och jag och Marie skulle åka hem vid sex, så vi får ta det nån annan gång!
En annan hänger ju rätt ofta i Halmstad nowdays ;)

Jaja, jag och Marie gick till Kinan och köpte varsin rom och cola. (Marie failade med lika mkt som jag)
Vi dränkte våra sorger lite, sen åkte vi hem.
Väl hemma glodde vi på final fantasy, dreglade över Cloud, Kadaj och Reno, HIHIHI.
Käkade smörgåstårta som mamma köpte för att hon tyckte synd om oss, hon kallade oss tom loosers xD

Senare på kvällen satt jag och msnade med snyggingen, pratade lite mer robert och marie däckade. Haha.

Idag ska jag iväg på äventyr, mihi.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Nathalie

FF <3 Hunks ju! ^^

2009-09-12 @ 14:24:05
URL: http://coffincreeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0