otursdag?

Hujeda mig! dagen.
kl7, vaknar.. försovit mig,
Stressar som ett as, påväg till körskolan.
Kommer dit på 10 min! (tar 20annars)
Snubblade dock på vägen och tappade en sko ._.
Rena askungen, fast ingen prins hämtade min sko,
fick vackert göra det själv.

Sedan hade jag körning, Emil skrattade åt mig.
Som vanligt.
Men annars gick det fint!

HALKBANA!
Helt nervig.
Alla som känner mig VET hur hemskt jag tycker allt
som har med fart, snurr och pirr i magen är.
Skulle sitta uppochner i en bil. Eller ja, den skulle snurra ett varv.
Då brast jag ihop i ett hysteriskt anfall!
Skrattade, skrek och tårarna sprutade!
Charmigt Bexi, Charmigt!

Sedan körde vi alla på den jävla halkbanan och jag hatade varenda minut..
Mitt i allt tappade jag plutten till min piercing med, YES.

Jaja, jag lever iaf!

Nu ska jag duscha, fifan va skönt.


Puss på Robert som förgyllde dagen med sin ljuva stämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0