[華]

AJ SOM FAN
Drack nyss en klunk för varmt te :(
Jag knarnar det numera , men icke endast! Kör även på hostmedicin som jag trodde var awesome ända tills idag när biverkningarna kom, yrsel, kass mage, svaghet i hela kroppen, hjärtrusning.. Trevligt på jobbet , mitt i lunchrushen.
Nu hostar jag hellre, SANK JO!

Ja well, jobb idag då, sedan städa, tvätta, duscha och kirra naglar ... Åker till mannen imån :D
Ska hänga upp tvätten med, juste.... och börja packa lite... .________. VAFAN. Borde sova.
Börjar nio imån bitti och jobbar till halv fem, blööööööh.

Har varit hemma sjuk i några dagar, två närmare bestämt.  Måndag och Tisdag. Har virus. KEWL.
Men blir nog bortskämd i helgen igen, hahah.
Nehej, Time to get ready.

Jag saknar Maji :<

Kommentarer
Postat av: Marie

SANK JO! Hahaha skrattar åt mig själv som var så pinsam och sa det xD

SAKNARDEEEEJ!

2010-04-18 @ 01:10:32
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0