[Setsurenka]

Möööh. Sovit i ett dygn, bortsett ifrån otaliga väckningar ifrån mina katter som har fått fnatt nu när familjen drog iväg på semester och lämnade dom ensamma hemma med puckobexi.

I fredags drog jag hem till min Hannut, vi lensade systemet, åt tacos och bastade, sen lagom fulla och goa virrade vi runt i skogen och pratade om allt och inget, fint!
Vaknade på lördagsmorgonen för att väcka Hanna i full panik "KLOCKAN ÄR NÄSTAN 12!!"
Hanna glodde på mig yrvaket en stund, sedan sa hon att den klockan gick jättefel och snart kunde vi konstatera att klockan egentligen var runt halv 8a.
Vi gick upp iaf, åt frukost och fixade.
Sedan tog vi bussen hem till mig där vi åt en lunch som jag stod för!
Vi blekte mitt hår och jag intoducerade kvinnan för Jdrama ;D

Sen åkte Hanna hem med sin karl och jag åkte hem till min.
Som väntade troget vid datorn ^^
Vi planerade resan lite,
Vi ska antingen se Acid Black Cherry i Osaka eller Girugamesh i Tokyo, helst vill jag ju både och, hihi kanske värt att betala för båda, får se :D
Mannen ska visa mig runt i hans fina stad Osaka, jag ska träffa hans familj och vänner, shoppa och kolla in läget.
Sedan ska vi flyga till Tokyo, där jag kommer stå för det mesta antar jag, hehe. Shopping, kultur, mat, leta upp värdefulla ställen :D Kanske en konsert då med ;) Finns det pandor på TokyoZoo så ska vi dit ! Hoppas att få träffa Oniichan med, saknar honom så mycket! :<
Sedan efter tre nätter i Tokyo bär det av mot Osaka igen, då ska jag och mami fixa våra naglar ihop och sen får vi väl se vad mina resterande dagar blir till ^^


Bara en månad kvar nu, om prick en månad åker jag, HERREGUD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0