[as cold as marble]

Jag är så sjukt dålig på att uppdatera, det är helt sjuukt!
Har lunch atm, en liten stund till ;)
Planerar december. Är helt fullt nu
I helgen ska jag passa mina bröder lite, sen ska jag till Jönköping med Marie.
Nästa vecka, utbildning på måndag, Jobb resterande dagar. Julfest med jobbet, iaf julbord osv.
Sen blir det kanske gbg?
Efter det mer jobb, utbildning, sen jul.
Sen jobb igen, sen mamis födelsedag, sen nyårsfirande i Växjö.
Full rulle fram till Januari med andra ord, och då börjar jag nya jobbet.
Haha
Herregud.
Längesen jag hann kolla på mina älskade animes :<
Får försöka ta tag i det i helgen. Om jag hinner


Matsuoka Rie är lika lång som jag, 165cm
Men väger 42kg, jag väger 52kg
Bara att börja Bexi!




Kommentarer
Postat av: viviwe

kan du inte tipsa om bra anime :)

2010-12-11 @ 22:57:49
URL: http://viviwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0