[black tail]

Dagen äntligen i princip över!
Steg upp tidigt, gjorde mig fin, hamnade på jobbet en stund för att få mer info och övning i mina kommande arbetsuppgifter :)
Sen hoppade jag på bussen till Jönköping för att möta upp Heidi, vi har stressat runt i affärer i julkaoset!
Jag hittade äntligen en present till Marie :D Har så svårt att hitta saker till den bruden, hon har typ redan allt hon vill ha! Detta blir nog ingen vidare superkul present, men väldigt användbar och vuxen, hähä!
Sen hittade jag faktiskt ett par stövlar i mocka med dragkedjsdetaljer till mig själv. Billiga var dom med :D
Första gången jag köper ett par stövlar, helt utan klack, har varit lite anti det, men nu tycker jag det är dax.
Det är både rätt fint och praktiskt så :)
Annars blev det en foundation med , min var slut.
Ingen annan shopping :D känns bra! För det kliade i fingrarna på en hel del ;D

Nu sitter jag på bussen hem, hoppas allt går som det ska så jag kommer hem och kan julmysa med min familj.



Jag och Marie i början på året, huuh snart ett år sen bruden!
Love you!

Kommentarer
Postat av: Märy

Waah jag är inte så omöjlig, jag vill ju ha allt xD

Hoppas du gillar din med! hihiih

2010-12-25 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0