[Kairos]

uuh
låg uppdatering igen
förlåt!
Utgången i fredags var nice, var inte ute alls länge men det var helt lagom!
Dock är det farligt att gå ut med Heidi som bara öser ner drickan i mig, hennes bf är givet bartender på Centrum med, så ja... Aningens för mycket! Men hade sjukt kul ;D

Igår vaknade jag rätt tidigt och gick ut en långpromenix med Tobi hihi.
Sedan gick jag på dejt med en riktig snyggsak ;O
Middag på Jensens och bio, såg DEVIL som var en riktig besvikelse :s

Nu är jag hemkommen ifrån ännu en superpromenad i snöstormen. Fryser duktigt nu :<
Ska väl kolla lite drama och bara mysa ^^
Imorgon är det måndag och jobb igen som gäller!


Tobi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0