Kära SJ

Sist jag kollade så var Sverige ett nordiskt land, det är allmänt känt att vi har SNÖ på vintrarna.
Jag förstår inte, hur ett banverk, i ett nordiskt land med SNÖ varje vinter, kan ha sånna ENORMA problem vid minsta snöfall?
Okej det är mycket snö ute nu, det medger jag, men det blev kaos redan första snödagen, det kom nån cm snö då bara?
Kom 15 minuter utanför gbg, sen har vi stått stilla i nu 35min. Känns inte så bra, känns mindre bra att jag kommer missa mitt anslutande tåg i Falköping, vilket innebär att jag kommer missa min buss i jönköping, vilket kan riskera min klipptid ikväll!
Kollade ju på Swebuss tidtabell innan, varför åkte jag inte med dom istället?

Kära SJ,
Dra åt helvete eller vakna upp och fatta att det faktiskt snöar i det här skitlandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0