[Like a g6]

Hoho
Sitter på jobbet och har lunch,
Heidi bjöd på subway idag, himmla snällt! :D
Tidigare imorse var jag faktiskt på mitt gamla jobb och skrev på papper.
För jag börjar där igen 3e januari! :D
Blev så glad när dom ringde och ville ha tillbaka mig, på en bättre tjänst med mer lön, lyckig tjej här va!
Det här kommer betyda massor för min framtid ^^
Yatta~~!
Nähä
Ska tillbaka till jobbet nu :)

I helgen kommer jag bo i Jönköping och massa min kompis hund och ta hand om lägenheten medans hon åker iväg på trevligheter med sin kille och familj. Mysigt ^^.



Kommentarer
Postat av: viviwe

jätte fin bild :)

2010-12-01 @ 16:34:08
URL: http://viviwe.blogg.se/
Postat av: t

o.o!! vart köpte du dina jewerich eyelashes?:D har letat som en galning men hittar ingen bra sida:( alla sidor är typ på japanska! :( var de ej fina? o.o

2010-12-01 @ 17:28:55
URL: http://asiansisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0