[Albert]

WOSH
Nu är jag hemma, och jag är sviiiintrött!!

Jag och Marie fick skjuts till Växjö av hennes mami&papi igår, Johan bor i en myslig liten lägenhet på campus. Vi glodde lite serie, gjorde oss fina och förfestade.
Johan berättade den sjukaste jävla historien ever, jag kan inte ens skriva den för det kommer inte låta likabra, men jag grät så mycket skrattade jag och bara det är ju helt underbart!

Lagom jävla packade begav vi oss till middagen, fick sushi och välkommsdricka..
Jag och Marie vred runt våra huvuden som idioter för att kunna glo på snyggisar och Johan fick skämmas över oss.
Sushin var jättegod och likaså varmrätten, och efterätten var en kaka gjord på grönt tee. Överraskande UMAI.
Höhöhöhöhöhö.
Middagsunderhållning ifrån Japanerna var jättekul! Sketcher, musik och videos.

Senare gick vi ner till undervåningen där discot var, det var ingen som dansade vilket sög lite, men sen kom den, låten. DEN LÅTEN.
Tokyo Drift - Teriyaki Boys. Hahahaha. Min och Maries festlåt.
Då drog jag med henne och Johan ut på dansgolvet och bara sekunder senare kom resten av folket och joinade.
Alltså var Bexi a party starter!

Det var jättekul och verkligen mixat med människor.
Fick prata lite med Kimiya som var jättetrevlig och som höll i musiken under middagen :)

Sen vare dax för efterfest! Jag hade så ont i mina fötter efter allt dansande så johan bytte med mig XDXDXD vi har samma skostorlek, hahaha!
Efterfesten var rätt lam, men det fanns en sjukt skön kille som heter Ryan där, true american gay! Hahah så överskön människa så det finns inte! ;D

Idag vaknade man upp ganska tidigt, brevid marie. Hade tydligen legat och sömnpratat och snarkat i hennes öra inatt, trevligt .. men jag hade trevliga drömmar så jag bryr mig inte. Hahaha.
Chillade hela dagen, glodde serier, sedan åkte vi in till stan.
Käkade  på donken och fördrev tiden sen åkte jag och Marie hem.

Overall så har jag skrattat helt sjukt mycket och haft så jävla kul.
Jag vill inte att helgen ska vara över och jag ville inte lämna Växjö. Varför pluggar jag inte där?

Ska börja ha praktik imorgon och jag ser inte fram emot att jobba heltid för 145kr om dagen.


Bexi & Marie

Bexi & Johan @ dinner

HAHAHAHA packade partybruden in tha spotlight.

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA bäst av allt var nog när Johan sa BAKA till han inne på toan xD

2010-03-02 @ 09:59:33
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0