[As One]

Usch dåligt med uppdateringar här :$
Inga bra ursäkter :) Har bara inte orkat!

Marie kom hit igår, efter att jag hade varit på kalas hos min lilla kussin som nur är 13?! HELT FUCKAT. Jag är en kärring snart.
Vi passade mina småbröder och sparkade ut min mamma ur huset, hon skulle på knyte!
Maten blev asgod, ååh, åt nyss rester :D

Marie har köpt ett långt rosa linne till mig, som jag kan ha som klänning med :D awesome till leggings alltså..
Jag köpte bnj glass till oss då jag inte har mkt cash att röra mig med..
Så vi firade alla hjärtans dag ihop.
Hade jag kunnat så hade jag gett bort mig själv indränkt i choklad till tohya idag så jag hade kunnat få en het jammer kyss :< (aj)

Fick faktiskt några oväntade gratulationer, tänkte att jag skiter i att smsa gulliga sms idag eftersom jag oftast inte får nått tillbaka, (tänker på nyår och julafton tex, bitches.) men tack till Oskar, Simsim och Jimmy som helt oväntat skickade iväg <3sms till mig, JÄVLA UNDERBARINGAR!

Imån ska jag väl åka till gvd en snabbis och lämna in lite papper på AF.
Får seee, vet inte vad jag ska göra där medans jag väntar på att Mami och co ska dit isf ;/


MIN VALENTIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0