Caramel Macchiato

Somnade tidigt igår, somnade vid datan (Y) så sorry alla jag pratade med!
Dock vaknade jag vid halv 4a av snöplogen :>>>>>>>>>>
Sen somnade jag igen vid 7 och gick upp vid 11.
Jag som tänkte gå upp vid 9 idag, lika bra att inse fakta, jag kommer aldrig få ordning på sömnen!

Duschade och gjorde mig fin, sedan åkte jag in till Gislaved för att gå på infoträff på AF.
Har börjat på jobbgaranti för ungdomar. Så kommer börja få lite cash iaf. Nice.
Ska kanske få gå på praktik hos min moster med, och sedan blir det kanske jobb där. Det vore ju awesome.
Måste börja få cash till mitt sparande, det är inte billigt att åka till Japan precis, och jag vill åka till hösten :D

Nu har jag precis ätit kvällsmat, nomnom. Wookade lite grönisar.

Imån ska jag städa litee och sen ska jag åka till Marie, vi ska till Harrys, WIE.
Bexi kommer vara fuller imån, så värnamobor borde hålla sig inne!
Fast nä, det blir ingen "sköldpadda-fylla" som det blev dagen då bilden togs.


inte nykter nånstans.

Btw så vill min frisör börja göra ljusa slingor i mitt hår, jag är på som fan, vill vara blondie igen!
Men det väntar jag nog till våren med, låta håret vila <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0