[Hoshikuzu, boku to kimi e]

Kan inte folk uppfostra ungar längre?
Jag får nästan bryt på alla ungar som kommer hem med mina bröder, dem är respektlösa, högljudda och allmänt dumma i huvudet. VAD FAN ÄR FEL?!
Dom går rätt in på mitt rum, pillar på saker, de slänger i sig maten som värsta skogshuggarna och pratar högt om saker de inte förstår.. Inte en chans att mina bröder skulle göra nått sånt.
Mina bröder går inte rätt in på mitt rum, dom tror inte att dom vet allt utan frågar istället, dom kan äta med kniv och gaffel.. Och jag är säker på att dom beter sig likadant om inte bättre hos andra.

Hujeda mig,

Jag och mamma hade våran första fight igår sedan jag flyttade/flyttade hem igen.
Hon tyckte visst att jag skulle söka ett jobb i Värnamo, jag sa nej, det är dyrt att åka dit varje dag och det tar ca 1½ timme. Hon fortsatte säga att jag skulle söka och jag sa nej nej nej nej.
Sedan var jag tydligen bara en bidragsökande apa som bara skiter i mitt liv, medans jag fortfarande anser att det är idiotiskt att söka jobb i värnamo. Åker jag buss så kostar det 40kr resan, och det tar 1½timme, åker jag tåg tar det visserligen bara en halvtimme men det är dyrare, åker jag bil blir det smidigare att åka, men då måste jag lägga alla pengar på bil och bensin. NO THANKS. Jag ska ju åka till japan :< vill inte slösa cash på en bil.

Iaf så hittade jag ett annat jobb i värnamo när jag i min ilska satt och letade runt. På ett hotell, SWEET. Då kan jag betala lite och bo där ibland.

Huuuuh.
Jag hatar att vara vuxen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Där där om ouppfostrade barn märkte jag myycket väl sist :o

Börja jobba i Vmo, då kan vi luncha på sushi bar tillsammans ;)

2010-02-25 @ 14:17:03
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0