[HOWLING -inch up-]

Herregud. Jag var så upprörd inatt, så sov inget alls.
Marie länkade en serie till mig. Det var det värsta jag har sett.
För det första föll jag stenhårt för killen i serien, så jävla charmig!
Men det var ju klar ångest och hjärtesorg ifrån första stund.
Jag lipade som en TOK.
Bra story, bra skådisar, bra filmat. Allt var super!
Men jag vet ju nu, efter en sådan kärlekshistoria, att jag har aldrig riktigt älskat och aldrig riktigt blivit älskad.
Sån kärlek vill jag ha, inte med alla tragedier, men ändå!

Så idag kom sotarn på morgonen, så jag var tvungen att släppa in honom, inga problem jag var fortfarande vaken och upprörd vid 9.
Somnade när han hade gått och gick upp vid lunch :)
Tog med lillebror och handlade när han kom hem ifrån skolan, ikväll lagade jag nämligen kvällsmat till alla :D
Det blev lyckat!
Fick mycket beröm av mami, vilket var awesome! Hon gillar inte asiatiskt så mycket, men detta var en hit tydligen :D

Ikväll blir det väl serie igen, något lättare dock så jag kan somna sen ;D
Imån ska jag till AF!


Kommentarer
Postat av: Marie

jag är snäll!

2010-02-08 @ 21:12:26
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0