[Moon Light Snow Rabbits]

Huuuh
det är så kallt ute! helt sinnes!
Sitter på stationen i Värnamo och väntar på nästa tåg. Ska till Kalmar :)
Glömde äta innan, och vill inte ge mig ut i stormn för att hitta något att äta så jag får nöja mig med ett äpple :)
Waah jag fryser ihjäl, zero värme på här inne. Mina händer är isbitar :<
Tåget går om typ en halvtimme, så jag är glad att jag har med min laptop :D
Är även enda sättet att kommunicera med världen, har skickat in mobilen på lagning igen ju ._.

Det är fett mycket konstigt folk som åker tåg, men det är chill, jag är väl en av dom!
Hahaha sitter med feta halsduken, en hoodie, lackleggings, uggs med nitar på och en SKINNJACKA, det är snöstorm bexi!!!
Men jag skottade som en tok igår och det är ganska svettigt så jag ska tvätta min vinterjacka :>

mjajaaa.
bored to death.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0