[Sweetest Coma Again]

God Morgon Fucktards!

Ja klockan är 10över1 och jag vaknade nyss.
Min katt ligger fortfarande och snarkar högt och jag avundas honom (inte snarkeriet utan den goda sömnen).
Tillät mig att sova länge idag eftersom jag ska ut ikväll :D
Plus att jag och WiggaRob hittade lite awesome musik innan jag skulle sova igår , så jag blev lite hypad och var uppe längre än planerat :$

Skönt att ha dubbelsäng och liten data så datan får med lätthet plats hos mig i sängen, på kvällarna kollar jag serie tills jag däckar, sen stänger jag bara ner skärmen, på morgonen öppnar jag upp skärmen och kör på med musik på en gång så jag blir pigg :)

Väntar nu bara på att Marie ska ringa och säga hur det blir ikväll..
Åh CDON emailade mig i morse, tycker fortfarande att det är himmla märkligt att det har tagit så lång tid som det har gjort, jag är sjukt onöjd med deras bemötande och jag kommer INTE handla där igen. En gång fick jag en repad konsert DVD ifrån dom, tog lite övertalning innan jag fick en som funkade, sen beställde jag en DVD med Negative, som inte kom på ett bra tag, då frågade jag varför den dröjde, då var den slut på lager.. Så jag väntade lite till. Efter en månad skrev jag och frågade igen och fick svaret "efter 28a dagar annulleras ordern." så FUCK CDON. Förstår inte varför jag handlade där nu igen när jag har haft problem med dom innan ... -_-


nyvaken brud!
vill inte visa mitt svullna ansikte (jag är alltid svullen i ansiktet när jag har sovit? nån mer?)
Ruffsigaste håret i stan har jag med ... NOW, SHOWER.

Kommentarer
Postat av: WiggaRob

WiggaRob har haft "Teaching Materials" på repeat hela kvällen/natten. jPPR roxar, homie!

2010-02-07 @ 02:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0