[Vestige]

Hörde att det var chillparty hos mig ikväll!
Fett nice, det blir godmat och drinkar, trevliga människor och mys!
Maddä, Martin och Linkan kommer, önskar Marie hade kommit med :< menmen! Hon å jag får nog himmla roligt nästa helg ;D

Just nu är det SVINkallt i mitt hus, så jag ligger i sängen och samlar mod till att gå upp och handla, får göra det snart innan allt folk slutar jobbet och ska fredagshandla, men jag känner inte peppen att gå ut i kylan alls, det är så varmt och skönt i min säng!

Fick höra det absolut dummaste igår, en fråga om varför jag är singel? IGEN
Well fortfarande är det så att jag inte känner något behov av att leta som en desperat jävel efter att vara med någon som man egentligen bara vill ha att visa upp vid sin sida och att ligga med.
Jag har letat färdigt och vet vad jag vill ha, haha. Och jag nöjer mig inte med första bästa.
Det är nice att vara singel, jag kan gå ut med tjejerna, åka bort när jag vill, gå runt i mina fula myskläder och ofixat hår, jag kan tänka och fantisera om vem jag vill utan skuldkänslor, det är fett nice helt enkelt ;D


SÅ. Slut på sånt nuva. Låt mig vara singel tills jag faller som en fura för mr.dreamy!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi har redan hittat våra män! :D:D

2010-02-19 @ 22:03:31
URL: http://absolutmarie.blogg.se/
Postat av: Bexi

Hahaha precis, jag har redan en lista på dom jag vill ha!

2010-02-20 @ 00:47:50
URL: http://bexibellamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0