10.2mp

känner mig febrig, fryser.
allmänt sugen på lökringar, kirrar det imån.
köpte ny kamera idag, köpte ny mobil för nån vecka sedan, ser inte bra ut.. suck*
jaja. we.

gillar min nya mobil, den är fiffig, ska bara pynta den med lite pärlor, stenar och annan skit.
gillar även min nya kamera som har en inbygd funktion som är kinda toppen, den slätar ut och redigerar ansiktet, AUTOMATISKT.

tyvärr så är jag ingen vidare fresh brud.
mamma skrattar åt mig, mössa, brillorna och flisen = snygg kombo.

om jag sparkar mig lite i baken kanske jag kommer börja snygga till mig och knäppa nått foto då och då.


Helgen spenderar jag hos min moster, hon ska iväg till sin bf så jag ska passa mina kuziner.
Dom hade en request om japanmat.
Bexi kirrar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0