[Black Tail]

Jag och marie hittade en mysig, magisk helt rysbar låt med Vistlip ifrån en av deras tidigare mini-album.
Vi skulle nog vilja dela med oss om intresset fanns, men nu gör det inte det, vilket är tur, för jag satt nyss och översatte texten så gott jag kunde..
Texten var visst inge vidare vacker, ganska brutal.. Men det är chillen, vem kan japanska liksom?
Jag sitter och nynnar med så gott jag kan via romanji texten och njuuter i fulla drag av mystiken i musiken.

Blev inget Värnamo idag, Marie skulle jobba imån med, så jag åker dit imån istället!
Har fått syn på nån tröja jag vill ha inne på h&m, fårse fårse.. Sen skulle visst Marie bjuda på kinamat med, jag tackar inte nej!


Drömde om tatueringar inatt, är sjukt sugen på att ha rosa rosetter på fötterna, sen drömde jag även att en tatuerare som skulle pilla lite på min negativelogga i svanken gjorde en fet rosett över den och jag blev jättejätteledsen!
Fast sen hade jag mina rosetter på fötterna, ett par killerheals i svart och en svart miniklänning. Gick på spelning med marie, vaknade upp dagen efter i en lägenhet som inte tillhörde mig och marie.
EHE hade visst delat säng med min karl! Fast han tyckte inte att jag kunde gå ut och bruncha med han, tomo och marie i partykläder ( marie hade hamnat hos tomo, såklart! min dröm ju ). Tur är att vi är lika långa.. så ett par stuprörsjeans och en skjorta så jag kavlade upp ärmarna på osv och en väst passade utmärkt till mina pumps, sen satte han på mig en av hans hattar och gömde mina ruffsiga lockar därunder.
REDO FÖR BRUNCH!
Skönare drömmar har man haft.. INTE.

Dock tog det mig några timmar att somna, men det är nice att somna vid 6 på morgonen.. Fast man bara sov några ynka timmar natten innan.
Vem behöver sova lix?

OIIH så offtopic det blev nu.
Um jaja, sömnbrist kanske? ;D
Har iaf städat idag.. ocheeh.. tvättat. Sen har jag legat och läst. Började pilla på min och maries video, men jag har inte tålamod till det just nu.. Det får vänta..
Nu ska jag försöka se på den nya sc24cafe videon, tisdagar är awesome.

[LION HEART]
!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är såå avundsjuk, själv drömmer man ju att Rui är tjej. Vi kan byta drömmar!

2010-01-26 @ 19:41:16
URL: http://absolutmarie.blogg.se/
Postat av: Bexi

HAHA?! Att Rui är tjej? Galet asså, fett onödig dröm :D

2010-01-26 @ 20:22:22
URL: http://bexibellamy.blogg.se/
Postat av: Marie

2010-01-26 @ 20:37:17
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0