five barkin animals

Haha jadu, simningen gick bra, simmade i en halvtimme, sen svettades jag lite i bastun med, fett skönt.
Detta ska jag nu göra två gånger i veckan, asbra!

Nackdelen med att vara en ex.anorektiker är dock att alla i din omgivning kommer ifrågasätta alla beslut om mat/vikt/träning. Nu är mamma nojig över att jag skulle vara påväg ner i träsket igen, men jag sa bara att jag inte är nöjd med min plufsiga kropp. Vill inte banta ner mig, vill få muskler!

Jag har räknat ut att om jag nu får jobb hos min moster (ska prata om scheman osv i helgen) så tänker jag försöka spara minst 2000kr i månaden, så jag kan åka till japan i vinter. MED MARIE OFC. hade varit fett nice.
Nu äre dax att börja plugga japanska!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste till japan :D

2010-01-14 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0