[Flash Black Blanky]

Idag är det onsdag och grattis till mig som somnade vid halv 12 igår!
Iof så vaknade jag vid 11 idag vilket är mindre bra, men men :$
Idag ligger planen på att emaila CDON IGEN och fråga vadfan dom håller på med på ett ungefär..
Ska åka in till Värnamo vid 3tiden tänkte jag, då är jag framme så jag har 2timmar på mig innan Marie slutar!
Ska nog kika in i nån skobutik, H&M och Puss, sen vänta på Åhlens tills bruden är klar, sen blir det lilla krogen!
Sen ikväll ska vi väl glo på.. Det vanliga, och någonting nytt! :D
Vet inte hur jag ska fixa håret idag, det ser ut att snöa lite , är det ens värt att fixa det då lix?
Men jag viiiill! :(

Igårkväll tog jag ett bad med massa oljor och badsalter osv, fett mysigt.
Hade hårinpackning och nu är hela jag len och fin (a)
Låg och läste och hade med laptopen för lite musik.

Så äääre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0