Frukost på sängen :D

Igår mötte jag upp Marie i värnamo, jag gick och shoppade lite först, fyndade endel på rea :D rosa jeansleggings(atp), frisörschampoo&balsam.. Sen köpte jag en kofta med rosett på (atp) och en gul lite längre hello kitty tröja, mysig som fan. Köpte även en kokbok med asiatiska vardagsrecept!

Sen bjöd Marie som lovat på kinamat på lilla krogen, gott as always!
Vi fick beröm av kassörskan för våra fina naglar :D Vi sa tack och jag råkade buga till med huvudet utan att tänka på det, tjejen såg förvånad ut nån halv sekund sen gjorde hon tillbaka. Marie höll på att kissa ner sig av skratt, medans jag generat ursäktade mig med att det helt enkelt sitter i mig att vara överdrivet artig, jag brukade niga som tack förr :$

Sen körde vi lite videos och skratt igårkväll när vi kom hem till Marie ^^
Vaknade upp idag med frukost på sängen :D Gullig brud!
Hon hade dukat upp mjölk till mig, mackor med ost, yoggi och en skål med banan och päron skivor.
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA BRUD!

Nu har vi gjort oss iordning lite och ska gå till affären och handla så vi kan laga mat :D

Fick dessutom svar ifrån CDON idag, dom kunde tydligen inte hitta något problem på min mobil :S och inte verkstaden dom skickade den till heller, AWSOME. Kul. Då får jag väl tillbaka skitmobilen då.


Koftan, leggingsen & en bexi!

Kommentarer
Postat av: Marie

AHAAAA RUISU DESU!

2010-01-28 @ 12:16:28
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0