Hihu



Hihi, idag var jag ute i snön en snabbis och busade med Morris och Cesar (them catz).
Det var väl rätt kul ^^ Hahah fast dom blev mest rädda för mig när jag förde sånt oväsen.
Sov sjukt dåligt inatt, sprängande huvudvärk och feber. Usch.
Nu har jag precis dammsugit huset åt mamma, nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag bära in en pall pellets >__< -ser inte fram emot- .

Provade min lillebrors gamla telefon med, eftersom jag fortfarande inte har någon.. Men det funkade inte heller..
Så ah, jag håller på att bli smärre galen här, utan mobil och utan mp3.
Tur att jag har min laptop <3

Neh, nu är det bäst att jag fortsätter städa! Puss ;D

Kommentarer
Postat av: Maddää

Fan va fin du är.

2010-01-18 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0