Hm

Andra gången den här veckan som jag drömmer knasdrömmar om min kära finne, galet galet. Ändå var det längesen jag och Hejkki ens pratade :o
I första drömmen var han ihop med min kompis och hon fick massa AE prylar! Och i drömmen inatt hade vi bestämt att jag skulle åka och hälsa på, fast när jag kom fram hade han med sig en flickvän som var jättefet och mobbade mig för att jag hade små bröst!
TASKIGT!
Jag var riktigt sur när jag vaknade och tänkte nästan smsa honom och gnälla lite när jag insåg att :
1- jag har ingen mobik
2- det hade varit sjukt lamt..

Så jag sket i det, haha får dra den historien nån gång när vi snackar ist.

Har precis käkat middag och ska typ.. klä på mig och sminka mig.. Mamma ska bort till Lotta och fixa håret, jag tänkte följa med och snacka lite skit ;)
Marie kommer sen vid fem vilket är helt superduper awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0