mindre glad

över att mamma helt plötsligt har bestämt sig för att jag ska börja gå upp i tid så hon ringer mig vid halv 10 på morgonen. jahaja där rök min dröm, min underbara dröm :( Drömmer kunde nog inte ha innehållit bättre karaktärer :(

mindre glad över att jag inte vågar gå och få kameran kollad ;/ men mamma ska gå med mig på måndag..

blev lite pissed över att min mobil har tagit så lång tid på sig så jag emailade cdon och frågade hur det egentligen gick. Då var visst min mobil påväg till dom efter att ha varit iväg i en vecka hos nån annan firma.. Så dom ska återkomma i början på nästa vecka .___. baah allt tar sån tid .__.

Ikväll är inget planerat, blir väl lite hemma mys med familjen :)
Imån kommer marieeee, det blir nice.
MEN DU FÅR TA MED DIG DIN KAMERA OM VI SKA GÖRA NÅTT

Så.. haha.

Kommentarer
Postat av: M-m-marie

Ååh jag kan bara tänka mig vem som var med i din dröm :)

HAHA jaa jag ska ta med mig kameran så vi kan filma :DDD

2010-01-22 @ 23:17:50
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0