skit

jag har sån jävla otur när jag köper saker.
kan ta de tre senaste ggrna tex.
mobiltelefonen visade sig vara fel på, och nu kan inte cdon "återskapa" mitt problem så dom har skickat den till en verkstad. helt fucked up. klart dom inte vill erkänna att det är fel på mobilen.
mina linser blev inte utskickade så fick dom en vecka försent ( dock ärom svinsnygga, har dom nu, CULLEN färg, WOHO jag är en vampyr!)
och så kameran, en asbra billig kamera, tappar den en gång.. SÖNDER.

Det är i princip lika jävla dant varje gång! Det enda riktigt bra internetköpet jag har gjort var min nokia telefon, som marie nu äger. Helt galet.. åååh .__.
Ska gå bort till radiomagasinet imån och fråga om dom kanske kan laga kameran..

Kulkul..

Kommentarer
Postat av: Marie

Tursamma du:)

Ses imorgon va, jag tar med mig en anime va, sen vet jag inte vad vi ska göra va.

2010-01-22 @ 09:10:18
URL: http://absolutmarie.blogg.se/
Postat av: Merc

Nej visst gör det inte!? O_o

2010-01-22 @ 12:13:14
URL: http://merc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0