sushi, brustna hjärtan och mr.bellamy

det är natten i stora drag, ja well det är väl inte natt ännu? när börjar natten?
nu iaf.
jag ska åka till värnamo imån, möta upp marie efter hennes jobbande på h&m, sedan ska vi gå och flasha våra chopstick-skillz och käka sushi. det ska bli väldans trevligt, får väl ta och göra mig lite fin med, kanske prova på en lättare variant av en tohya sminkning. (fördelen med att ha små mandelformade skitögon är att dom är ganska lika asiatiska ögon, alltså kommer det formodligen se bra ut på mig med, dessutom kan dom konsten att sminka så ögonen ser större ut! <3)
tror jag ska ta och sola en runda innan, maybe.. fårse. tycker inte om att vara blekfis.

lyckades ladda ner vistlips album efter mkt om och men, shiiiez. nu äre mitt <3
bra att lyssna på imån på bussen till vmo, om min mobil vill vara så vänlig att funka då :)
( jo det är så att min LG ks360 kom på att den inte gillar att jag lyssnar på musik, så när jag ska byta låt eller höja volymen i musikspelaren så dör den :>>>>>>>>>>>>>> )

min man, mr.bellamy, ja matthew bellamy har en liten livekonsert med sitt band MUSE på mtv nu, jag njuter.
finns ingen som honom, han är ett geni, ett under. unik. GENI, sa jag geni? GEENI!

btw så avundas jag alla sockersöta par därute, jag avundas och pågränsen äcklas och hatar er.
jag skulle oxå vilja vara sockerkär, hopplöst förälskad och besvarad.
men neeh, inte min grej, det gör ont. och om sanningen ska fram så tråkar de flesta killar ut mig efter ett tag, synd va? :( jag är en dum tjej som vill ha spännande förhållanden, jag hatar rutiner. och allt faller i rutiner allt för tidigt. bleh.
sex är inte så kul heller, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0