testar kameran, jag bjuuda!



Hajhaaaj.
Det är fredag, vart är festen?!
Nejdu säg det.
Skulle ev vara barnvakt hela helgen, men nu är klockan fem och jag har inte hört nått, vilket känns lite surt,
för ju senare det blir desto mindre tid får jag på mig att hitta på något annat.
Det är lite småtråkigt att bara sitta och vänta på folk och sen kanske det inte blir nått ändå.. Menmen.

En styck annan rolig sak är att min mobil är fucked up.
Musiken är det viktigaste för mig när det gäller min telefon, mp3 spelaren dårå.
Och när jag ska byta en låt, så stängs mobilen av, jättekul. Inte alls frustrerande.
Jag får lust att slänga mobilhelvetet i golvet och stampa på den medans jag rycker av mitt hår och lipar sönder.
Men det går ju inte.
Istället skriver jag ett halvsurt med artigt mail till cdon.com och ber om hjälp.
I want my money eller en ny telefon. Simple.

Kommentarer
Postat av: Gray!

Finaste tjejen ever fersure

2010-01-08 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0