vistlip

Just det, vistlip har man knarkat endel nu senaste, fyfan så jävla bra.
Marie kommer hit sen ikväll, det är toppen om något, w00pw00p!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det löser vi.
Blir väl att glo film/serie osv, prata om drömmar (åka till japan) osv osv osv.
fatta grejen.
Hittils idag har jag inte gjort något direkt. Vaknade halv 1. Duschade och käkade middag.
Låg sedan i sängen och klappade misse lite, hihi loltard. <3
Sen fixade jag mig, knäppte nått kort av ren tristress och nu sitter jag här.
Det börjar bli mörkt.. ;/
Bäst att jag börjar städa mitt rum.
Annars dödar nog mamma mig...


Skjorta, lackleggings och kängor är det som gäller gottfolk. yepyep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0