[Cosmic World]

Jag känner mig så gammal!
Blott 20vårar och livrädd för att se barnslig ut, jag älskar ju barnsligt (till en viss mån)
Men det känns som att när man precis har gått ut skolan, då är det slut på rosa, glitter och gulligt i alla dess former.
Då är det dags att sluta bleka håret och ha i roliga färger. Fram med brunt, grått, svart och vitt i garderoben!
(Du kan såklart bryta av med något i färg, men var försiktig så det inte blir för mycket!)
Färgade linser, och mobilsmycken är ett minne blott!

Men jag älskar ju allt det här!
Min mobil har så många mobilsmyckan att jag knappt orkar lyfta telefonen, den är blingad till max, jag älskar att pynta mina naglar i färger och fina stenar, jag saknar mitt blonda hår med rosa fina slingor!
För bara någon dag sedan köpte jag den sötaste lilla prinsessklänningen med ballerina stuk på kjolen, ljusblå och helt underbar!
Men jag vet, jag vet så väl, att såfort jag sätter min fot utanför min husdörr i den klänningen så klassas jag som ett psyco.
Någon som leker Peter Pan någon som folk vill skrika "VÄX UPP" till.

Självklart håller jag inte så hårt på detta, jag handikappar mig inte till fula trista kläder, jag har oftast på mig det jag vill, men jag känner ändå det lilla stinget, jag Önskar att jag kunde se ut som jag ville, utan att skämmas sådär yttepytte lite som jag faktiskt gör.

Folket, SLUTA handikappa er med gråskala såfort vuxenlivet kommer!
Join the force! Bryt av med hur mycket cuteness ni vill och KÖP de där rosa pumpsen som du har suktat efter så länge!
Lägg i dom där slingorna i håret!
Prova på något nytt med naglarna!
Ha på dig en vippig kjol!
Take it to the next level and feel good about it!

Det handlar om att våga!

Min önskelista? Skulle tro det, Pandapandapanda <3
Dessutom tänker jag ha på mig min prinsessklänning ikväll, SÅ DET SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0