[Eve]

Lissie om [Metally]:
åh så fin du är!
har du linser på bilden?<3
SV: Tack åter igen Lissie :) Ja jag har cirkellinser på mig :)

Mamma sa att läkare hade gått ut på tv och varnat om cirkellinser idag, sånt är härligt!
Men jag köpte av ett stort märke och använder dom som man ska, max 10h om dagen ;)
Man måste ju fatta att cirkellinser skiljer sig stort ifrån vanliga linser som släpper in mer syre.
Pewckon.




Har legat och solat vid en sjö idag, mysigt värre! Doppade benen i sjön men sen krukade jag ur.
Marie och jag drog med Johan på Eclipse sen, riktigt bra, nöjd som fan men tycker alla har fulat ner sig? Edward har för mycket smink, Bella har för rakt hår och ser gammal ut (hennes fett irriterande mun är lika cp som vanligt) och hennes händer är helt åt helvete, Jasper var ruskigt osnygg med :<
Bara Eric som var snygg! Nom på den frillan!

Marie sa att hon kände sig gravid efter filmen... Eller hörde jag dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0