[@FUNNY FHANTOM@]

Yao wazzup bitchews?

Jag sitter i sängen och har precis duschat :)
Jobbade lite senare idag och hade lite sovmorgon ist och det blir likadant imån, nästa vecka jobbad jag dock heltid :o Är så van vid 80% nu, haha !

Fick ett mejl ifrån bruden med hemsidan därifrån jag köpte mina cirkellinser hon gillade bilderna jag tog med linserna så mycket att hon vill lägga ut dom på hemsidan, hehe vet dock inte när det kommer ske för dom håller på att göra om den :<
( http://happylens.weebly.com/index.html )

Hmhm vad var det mer jag skulle säga?
Usch jag är så tankspridd nowdays! Tänker mest bara på mannen och min japanresa <3

I helgen ska jag träffa "gamla" gänget och så ser det ut som att jag, marie och johan ska till chappen och festa, på lördag ska vi gå och se Eclipse.
Spännande
Så, ja .. Ser fram emot helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0