[LEECH]

Håhåhå.
Jag råkade shoppa som en stolle igår, Mami med. Men vi tyckte vi förtjänade det, dessutom kom vi jättebilligt undan (försöker jag intala mig)!
Mami köpte en ny sängstomme och lite grejs till lägenheten, typ en pall och massa kuddar!
Jag köpte två klänningar, två toppar, två par byxor och en jumpsuit (med bajsapådig häng <3), en gel eyeliner och en brun ögonskugga på M.U.S. (Kläderna ifrån H&M och BikBok)
Kanske visar sen! :D

Vi åt middag på IKEA med, mumma.. Fast råkade sätta oss på barnavdelningen och höll på att dö av irritation på alla kassa småbarnsförälldrar. Endel ska inte ha barn alltså!

Sen när vi hade packat in allt i bilen förstod vi att vi skulle få sitta med näsorna framme i rutan xD Sängen tog så sjukt stor plats! Har aldrig suttit så långt fram och rakryggat i en bil förut xD

Sitter återigen på jobbet och ångesten kväver mig innifrån. Det kommer order på order och jag kan inte lägga in dom, fyfan va jag kommer få jobba sen när det funkar igen! Uuuuhuhu ;___; ångestångestångest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0