[Armor Ring]

Jag råkade säga till en efterbliven tjej att jag inte har alla hästar hemma, det blev rätt pinsam tystnad efter det.
Fyfan va jag skäms.
Vi ska jobba ihop imån, så .. bra.

Ska även på möte på AF imån! Intervjuer och grejer, passar tydligen in på ett jobb.. Detta skall undersökas..

Sen är det dags att åka hem, handla och kirra fina lunchlådor till oss i familjen och Marie (som tillhör familjen), på lördag är det nämligen Judo dags!
Tim och Tomi ska tävla och jag, mamma och Marie ska supporta!
Efter det drar jag iväg till Växjö, kommer nog bli riktigt jävla awesome.
Och Johan är en darling och lånar ut sin lägenhet så jag kan sova där! TOPPEN (Y)

Japp, det var det.

JAG SUGER VERKLIGEN PÅ ATT BLOGGA NOWDAYS :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0